Tips on Christmas gifts

Hi Darlings! Do Vianoc zostáva (už len) osemnásť dní a dá sa povedať že toto je prvý článok z ,,vianočnej edície". V tomto článku sa...

Hi Darlings!
Do Vianoc zostáva (už len) osemnásť dní a dá sa povedať že toto je prvý článok z ,,vianočnej edície". V tomto článku sa rozpíšem o vianočných darčekoch a o takých všeobecných tipoch na ich nákup ;).


Moju mamu zvykli potešiť menšie darčeky. Napríklad takou peknou vonnou sviečkou sa nedá nič pokaziť. Ak chcete mame kúpiť drahší darček tak vám odporúčam nejaký parfum ale vtedy sa jej oplatí otvorene spýtať aká vôňa parfumu sa jej páči aby sa darček nemusel zbytočne reklamovať. Ďalší pekný lacný darček je čaj. Originálne sa dá vrecúško čaju zabaliť do šálky na ktorú môžete poprípade fixkou na keramiku niečo napísať.






Obzvlášť pre môjho otca je dobrý darček budík. Asi ho síce veľmi nepoteší ale aspoň bude vstávať tak aby sme stíhali školu :D. Aj keď ďalší darček s budíkom veľmi dokopy nej de, vankúše sú lacným a pekným darčekom ktorý vie potešiť. Posledný darček je prostý ale cez to pekný. Ja som otcove zošity zvykla ešte vyzdobiť alebo na prednú stranu niečo nakresliť aby bolo vidieť tú snahu. Navyše mám zvláštnu úchylku na rôznorodé zošity takže to bol v podstate darček aj pre mňa.

Balzám na pery EOS myslím že nemusím predstavovať. Každopádne je to skvelý balzám so skvelou vôňou,chuťou a dobre držiacim sa obalom aj keď je troška drahší oplatí sa ho sestre darovať. Pekný darček je tiež obal na mobil ( pred kúpou si zistite miery mobilu aj obalu) môj osobný typ je obal PINK. Vec po ktorej veľmi túžim sú poháre zo zakrútenými slamkami. Vyzerajú ako obaly od koktailov až na to že sú z plastu a majú vo vnútri zakrútenú slamku. A posledný darček aj keď trocha smiešny sú balóny. Áno balóny. Veľké využitie v nich prevdepodobne vaša sestra nenájde ale sú lacné a vedia potešiť.




Ak chcete bratovi kúpiť drahší darček dobré sú slúchatká alebo repráky Beats ale neoplatia sa kupovať ak váš brat neposlúcha hudbu (logicky). Cenovo dostupný darček je napríklad futbalová lopta ktorá síce v tomto počasí nieje až tak veľmi využiteľná ale v lete sa určite zíde. Ďalší  dobrý darček v ohľade je športu je Longboard ktorý sa asi tiež využije až v lete.



Toto bola na dnešný článok všetko.Pri kategóriach brat a sestra som sa snažila vyberať darčeky tak všeobecne aby sa našli darčeky aj pre tých mladších aj starších :).





You Might Also Like

5 komentárov

  1. Já tento rok skoro všem koupila svíčky od Yankee Candles a tátovi jsem od této značky koupila osvěžovač vzduchu do auto od této značky. :D Sestře jsem po dlouhém přemýšlení, co jí koupím, objednala knihu. :D Ale dlouho jsem přemýšlela, že bych jí koupila právě eos. :D

    Jinak dělám to nerada, ale mohla bych tě prosím poprosit o hlas v soutěží? http://blogbyroxy.blog.cz/1511/soutez-hlasovani Moc by to pro mě znamenalo. Samozřejmě pochopím, když se ti do toho nebude chtít. :)
    -CrazyJull (crazyjull.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty polštáře pro taťku bych taky brala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento rok mě Vánoce vůbec netěší, ale ráda čtu takové články. Tento rok jsem chtěla udělat nějaké DIY, ale mamka na to moc není, takže chce nějakou bundu, tak tu jí koupím :). Koneckonců, zatím nemáme dárek ani jedna pro sebe :D
    Super nápady na dárky! Malé, levné, ale potěší víc jak nějaký předražený nesmysl.

    classyviolen.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavé nápady :)
    Já jsem ráda, že už mám dárky nakoupené, ale určitě se inspiruji do příštího roku. :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Flickr Images